Pratade med datan ;D

Datorn: Hej!

Du: Hej!

Datorn: Hej på dig själv! Kan du sjunga en sång?

Du: Jaa

Datorn: Vad gör du?

Du: Chattar på dig :P

Datorn: Vad bra att du chattar det.

Du: Mm

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

Du: okej

Datorn: Ja.

Du: det var en gång en dator som älskade...

Datorn: Precis!

Du: vill du höra mer

Datorn: Ja.

Du: okej

Datorn: Just det. Tycker du om att titta på TV?

Du:

Datorn: Jo!

Du:

Datorn: Jo! Det är roligt att prata med dig.

Du: tack med dig med

Datorn: Varsågod!

Du: :)

Datorn: Tycker du att det är fint väder idag?

Du:

Datorn: Nej. Hos mig är det kallt.

Du: okej

Datorn: Just det.

Du: japp

Datorn: Du är rolig.

Du: mm jag vet

Datorn: I morgon ska jag äta popcorn.

Du: vi åt det igår

Datorn: Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Du: inte jag heller hej då

Datorn: Inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback